Saturday 2 May 2015

Mengapa Pilih Shaklee?

Sistem tubuh merupakan sesuatu yang sangat kompleks. Untuk semua sistem berfungsi dengan baik, tubuh memerlukan nutrien yang mencukupi. Perlu ingat, nutrien yang cukup diperoleh melalui pemakanan yang betul dan sihat. Makan banyak tidak semestinya dapat semua nutrien yang diperlukan, dan makan sedikit tidak semestinya tidak cukup zat makanan. 

Salah satu cara untuk mendapatkan nutrien yang cukup adalah dengan pengamalan suplemen. Suplemen ni merujuk kepada makanan tambahan, bukannya ubat. Tahukah Anda? Suplemen Shaklee diiktiraf oleh Badan Kesihatan sebagai MAKANAN.

Tahukah Anda? Sel-sel tubuh berganti setiap 90 hari. Makanya, agak mustahil untuk menampakkan kesan pengambilan suplemen dalam masa yang amat singkat dan pantas. Mengharapkan kesan yang cepat seolah-olah 'Hari ini disahkan hamil, keesokannya sudah hamil'. 

KEISTIMEWAAN PRODUK SHAKLEE

Shaklee memberi JAMINAN bahawa setiap produknya SENTIASA BERKESAN, SELAMAT DAN SEMULAJADI. 

Produk Shaklee diuji keBERKESANannya melalui ujian klinikal dan saintifik dan bukan sekadar testimoni pengguna sahaja. Ianya tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya kepada tubuh mahu pun alam sekitar, menjadikannya SELAMAT digunakan. Proses pembuatannya turut dijaga dengan rapi dan teliti agar tiada pencemaran dan kecacatan daripada proses penanaman hingga lah ke proses pembungkusan. Tiada baja kimia digunakan dan pembungkusan menggunakan bahan boleh kitar semula, menjadikannya SEMULA JADI dan MESRA ALAM.

Jadi tidak hairanlah jika Shaklee telah bertahan selama 100 tahun sebab Shaklee buat apa yang Shaklee katakan.

Sebab itulah Shaklee menjadi pilihan hati kami seisi keluarga. Anda pula bagaimana?

Nak tahu pasal Shaklee?
Hubungi:

Maisarah
Pengedar Shaklee Anda
Facebook - Mai Raqib
WA/SMS - 013 768 2087
COD - Sungai Koyan - Kuala Medang - Tersang

No comments:

Post a Comment