Wednesday 6 May 2015

8 Fungsi NutriFeron

Nutriferon merupakan satu-satunya produk penggalak interferon semulajadi yang wujud hari ini. Ia mengandungi 1001 manfaat kesihatan kepada tubuh. Saya juga mengambil Nutriferon ni terutama bila resdung dan selsema teruk melanda. Bagi mereka yang tak suka mengambil terlalu banyak jenis vitamin, Nutriferon ni adalah antara suplemen yang disyorkan

Jom kita baca, peranan utama Nutriferon

8 FUNGSI UTAMA NUTRIFERON: 
  1. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.
  2. Melawan kanser & tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
  3. Melindungi dari influenza - ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.
  4. Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.
  5. Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.
  6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B & C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.
  7. Membantu menghadapi Menopous - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.
  8. Membantu menghadapi PMS - Terbukti secara klinikal untuk mengurangkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Dapatkan Produk Shaklee dan Konsultasi Percuma!

Hubungi:

Maisarah
Pengedar Shaklee Anda (SID 1024503)
FB - Mai Raqib
WA/SMS - 013 768 2087 
Kawasan COD - Sungai Koyan - Kuala Medang - Raub - Kuala Lipis

No comments:

Post a Comment