Sunday 10 May 2015

Hilangkan Jeragat dengan GLA Complex dan Vitamin C

Masalah jeragat timbul akibat daripada kekurangan nutrien kepada kulit disebabkan faktor usia, perubahan hormon dan persekitaran. Oleh itu, dalam merawat masalah jerawat, bintik hitam, tompok hitam perkara asas yang perlu dilakukan adalah merawat secara dalaman dan luaran. Ini penting, kerana jeragat tidak akan atau lambat hilang dengan hanya melakukan rawatan secara luaran sahaja dengan memakai pelbagai jenis krim dan pelembap sahaja.

Ramai antara kita lebih rela menghabiskan ribuan ringgit untuk kulit lebih cantik melalui rawatan luaran sahaja. Hakikatnya, segala-galanya, apa yang kita makan akan menghasilkan diri kita dalaman - luaran.



Suplemen Untuk Atasi Jeragat

GLA COMPLEX
 Kebaikan dan fungsi GLA Complex pernah saya kongsikan yang mana antaranya dapat mencantikkan dan menjadikan kulit tampak lebih berseri-seri.

GLA juga boleh membantu dalam memudarkan dan menghilangkan jeragat dan kulit kusam. Antara faktor jeragat adalah termasuk hormon yang tidak stabil dan terlalu banyak aktiviti luar yang mendedahkan kulit terhadap cahaya matahari. GLA mengandungi vitamin E yang membantu dalam memudarkan parut dan buat kulit lebih berseri dan cerah sekata serta memperbaiki tekstur kulit.

VITAMIN C

Vitamin C merupakan salah satu vitamin dalam set cantik Shaklee.
Fungsi utama vitamin C untuk kulit ialah membina dan mengikat kolagen. Pengambilan vitamin C konsisten membantu mendapatkan kulit yang tampak lebih cerah, ianya juga melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi dan ini membantu mengurangkan kejadian jeragat.

Amalkan suplemen secara konsisten dan dengan cara yang betul, mudah - mudahan dapat menikmati hasil dengan lebih puas.

Dapatkan Produk Shaklee dan Konsultasi Percuma Sekarang!

Hubungi:

Maisarah
Pengedar Shaklee Anda
Facebook - Mai Raqib
WA/SMS - 013 768 2087
COD - Sungai Koyan, Kuala Medang, Raub, Kuala Lipis

No comments:

Post a Comment