Friday 15 November 2013

Saya Makan VIVIX

Assalamualaikum,

Ada kisah nak story kat semua, hari tu saya dan ibu pergi ke rumah jiran. Mak cik tu tanya mak saya, "Ni anak dara yang mana pulak, yang bongsu tu ke?". Mak saya cakap, "Tak lah, ni dah jadi mak orang". Dalam hati saya terdetik sambil tersenyum,"Saya makan VIVIX mak cik sebab tu nampak muda...he3".

VIVIX adalah sirap Magic Potion keluaran Shaklee. VIVIX baik bertindak sebagai agen anti penuaan dan anti oksidan. Amalkan satu sudu teh VIVIX setiap pagi atau sebelum tidur, In Shaa Allah memberi kebaikan kepada sistem tubuh kita.

Amalkan satu sudu teh VIVIX setiap hari

Promosi VIVIX bulan Nov 2013

Berminat untuk mencuba produk Shaklee?
Hubungi/SMS

Pengedar Sah Shaklee
Maisarah Osman
Shaklee ID - 1024503
0179195422

No comments:

Post a Comment